Doris HÖSTEN 2012

Har satt upp mål till hösten 2012 nu. Inga mål inom tävling.
hösten 2012 skall bli en träningssäsong. Vi skall komma varann så nära som möjligt oc jag ska veta exakt hur jag skall rida henne. I alla lägen. Hon skall stärka sig i båda sidor, i alla muskler & få en bra kondition. Kommer självklart komma in en pay & jump elr pay & dressage men inget komplicerat.
 
Tycker det är här är viktigt för henne då hon är ung o helt grön. Och jag är oxå ung men dock så jag är inte grön utan rätt så kunnig (ta inte det som skryt). Allt känns verkligen rätt mellan Doris & mig. Känns som att redan nu börjar jag fatta hur hon skall ridas, börjar hitta mer & mer knappar på henne för varje gång jag sitter upp.
 
Måste även ta upp målen för meetinget på bälinge RF. Vill ha ett bra tempo, komma bra på hinder & hon skall lyssna på mig. Vill såklart komma felfritt men hellre en bom ner än ett stopp. Sätter inget stort krav på oss än.
 
Nej nu måste jag gå och sova, skola imon ju :O
 
A true friend ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!