2 veckor till jullov

Längtar otroligt mycket! Finns så mycket kul att göra, tolka, galoppa i snön osv. Sedan julafton längtar jag tok mycket till, tror jag kommer få lite roliga julklappar om man säger så ;)
 
Jag e väldigt ledsen för att jag inte uppdaterat alls ett tag. Har inte tagit mig tid till att blogga.
Iaf så tycker jag det tar sjukt lång tid för designen att bli klar och tänkte höra av mig till hon som gör den. Om hon inte orkar eller vill göra klart den så får jag väll betala för en design då. Är då speciellt inne på denna tjejen som gör otroligt fina headers + designen. Tryck HÄR eller HÄR för att komma till hennes blogg!
 
See ya
 
Postat av: Danisa
URL: http://danisaingebretsen.blogg.se 2012-12-04 / 18:44:26

Åh vilken söt häst :)
Lär dig göra designer istället eller ladda ner. Att göra är inte så svårt som man kan tro, det mesta finns på google om man undrar över något :D Kram!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!