7 saker om mig..

- Jag älskar att klättra i snöhögar, träd och att hoppa runt på stora stenar. Förstår inte varför det kan vara så kul? Haha, har svårt att stå still överhuvudtaget så det kan nog va en anledning.
 
- Finns det någon färg jag inte vill ha på mig så är det rosa. Nej fy, inte min smak riktigt ;) Men jag kan ändå tycka att vissa saker i rosa är supersnyggt. Som det här mörkrosa schabraket nedan tycker jag är snyggt:
 
 
- Ibland kan det vara en nackdel att jag är så orädd bland hästar, som idag när vi släppte ihop olika hästar, delvis Tummen släpptes med Doris och Flash. Då hade jag kunnat blivit sparkad när jag försökte få tag i tummen, men som tur va sa mamma och Katarina till mig.
 
- Jag har aldrig vart en sån typ som gillar att vara ute och göra en massa ute aktiviteter. Jag är hellre inne, speciellt på vintern när det är så kallt :) Men däremot att rida ut älskar jag verkligen, speciellt på sommarn, haha!
 
 
- Jag är sämst på att spara pengar. Om jag åker till tex hööks, då vill jag igentligen köpa allt som är snyggt och skita fullkomligt om pengarna tar slut. Förra gången vi åkte in till hööks så VILLE jag ha nästan allt, men fick i slutändan inte med mig nåt eftersom jag aldrig kunde bestämma mig..
 
- Väldigt många tror att jag är en blyg och rädd tjej men SNÄLLA. Jag är väldigt orädd, inte mycket ALLS som skrämmer mig. Och blyg är jag inte heller, bara att jag inte är så duktig på att prata med folk, vilket gör att jag hellre är tyst, om jag hade vart bättre på att prata med andra hade jag nog babblat ihjäl dom, nejmen ni fattar nog.
 
- Jag är väldigt sällan nervös på och innan tävling. Vet inte om det är bra eller om det är dåligt?
 
Denna ponny är den som gett mig ett så starkt självförtroende!
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!