Dagen

Idag har jag hunnit med en massa saker, dels köpt sista julklapparna med mamma, vart hos mormor, ridit osv..
Känns skönt att nu bara kunna mysa ner sig i soffan och kolla på film elle nåt :) Köpte även en lite julis till mig sjäv, vart en hoodie från cubus. Behövde verkligen en helt vanlig kofta, mörkbå vart det också.
 
Doris då. Pigg och tittig var hon. Tittade och tvärstannade flera gånger för att tydligen ALLT var läskigt.. Fick säga till henne på skarpen och då skötte hon sig lite bättre iaf :) Måste verkligen jobba henne och få upp en väl kondition till hoppträningen den 27 så hon inte dör, haha!
Aja, back to ridpasset.. Hon var också väldigt på i bettet och ville inte lyssna, gick med huvudet i i marken kändes det som, tror hon kanske var lite stel så hon fick lite spa efter.
 
Nu ska jag kolla TV med min familj, hörs!
 
Min prinsessa
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!