Dagens ridpass

Fyfan vilket bra ridpass det var idag. Hoppade serpentiner och två bockar på en volt. I början slarvade jag i min ridning och allt blev kaaos. Mamma sa till mig. Jag skärpte mig totalt. Och allt gick toppen. Vi klarade vårat första galoppombyte, stolt!
 
Idag insåg jag vilken GRYM ponny jag har. Det är bara mig allt hänger på, rider jag korrekt, utan slarv och med bestämdhet så sitter ALLT. Måste oxå lära mig rida henne mellan hand och skänkel, annars springer hon förbi!
Tack mamma, insåg inte det förrns du sa till mig idag och berömde när jag red bra. Jag behöver riktiga tillsägningar men beröm när jag gör rätt, då presterar jag bäst.
 
Kommer ett till inlägg snart. Håll koll!
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!