Hoppträningen

Ja som sagt så var det hoppträning idag. Gick enligt mig jättebra! Däremot så var hon trött redan från början, märks att hon behövs klippas. Hon har vart lite hängig senaste dagarna, men det beror nog på att hon mognat så pass mycket & bär på ett tjockt lager med päls.
 
Vi hoppade en kombination med en bom framför och en bakom på långsidan. En oxer med hjälpbommar på diagonalen och ett recke på diagonalen. Hoppade upp till 110! Riktigt nöjd!
 
Idag när hon vart jättetrött på slutet så sprang hon snabbare ist för att bli lat, för mig är det ett gott tecken! Hon vart även svattig över HELA halsen så nu klipps hela ist för halva! Mihihi.
 
Imorgon skrittas hon ut för att spara på krafterna tills spökhoppet.
 
Den värsta tanken jag har på hjärnan just nu är att höstlovet är slut snart... Usch.
 
 
Postat av: Clara
URL: http://claratroell.devote.se 2012-11-02 / 17:47:43

Jag tog några bilder på er vill du att jag ska skicka dom till dig? <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!