Resultat Lurbo RK

LC: Denna klass kändes faktiskt väldigt bra, jag sträckte på mig och hade en bra tygellängd. Dock så gick det inte riktigt att samla och öka galoppen väl inne på banan.... Aja jag vart felfri och tycker det var en bra runda! (var utklägg till brynäsfan)
 
LB:På framhoppningen fick vi några stopp på oxern och trodde då att hon skulle vägra inne på banan med (på oxrar). Men vi klarade oss fint till 5b (kombination) där vi tyvär fick ett stopp, det hände för att vi kom in i korsgslopp och man hoppade ifrån utgången så hon sköt ut bogen. Vi slutade på ett stopp och två tidsfel. Tidsfelen berodde på att jag sakta av till trav och bytte till rätt galopp och red väldigt stora och säkra vägar.. Men jag är otroligt nöjd!
 
Fick tyvärr inga bilder.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!