Blir otroligt glad .

Blir otroligt glad när jag får en kommentar där det står att jag inspirerar en person i livet. Ni vet att det gör mig riktigt glad, glad att jag når ut till er och att ni tycker jag skriver vettiga saker ibland.

Idag red jag först ut med bästa vännen Maja R. Hade riktigt roligt, red i ca 40-50 min. Trav & galopp. Doris var pigg och glad. Viktigt att motivera sin ridning och inte bara sitta och göra samma sak om och om igen på banan, ut i skogen ibland oxå, hästarna älskar det!

Sen lite senare på dagen åkte jag till stan med mamma & shoppa lite nya tröjor, behövde verkligen det. Fick även ett par nya skor, tummen upp haha!

Jag lovar er att när jag får en ny header/design kommer jag skriva mycket mer roliga & läsvärda inlägg, lägga upp mer om ridpassen, nya bilder varje vecka osv! Så det kommer bli förbättring. Godnatt !

Postat av: baraanna.blogg.se
URL: http://baraanna.blogg.se/ 2012-10-16 / 17:27:53

Åh.. önskadr att jag också hade en skog i närheten som jag kunde rida i :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!