Hoppträning för Sofie inbokad

På fredag så kommer vi att hoppträna för Sofie. Blir perfekt inför helgen, två dagar innan.
Sedan vi började att träna för henne har allt gått åt rätt håll. Den här gången ska jag köra med sporrar, bara för att hon kanske kommer att fatta mina hjälper enklare. Men om jag inte känner någon skillnad eller att det kanske bara blir värre så kommer jag inte använda det mer, någon gång ibland kanske.
 
Tycker det är obekvämt att rida med sporrar, får ingen bra feeling. Själv tycker jag att hon reagerar rätt så bra på mina hjälper, hon lyssnar bättre för varje dag. Kan vara någon gång ibland när hon är supertrött & inte orkar lyfta benen från marken... Aja, det är i vilket fall JAG som bestämmer om jag vill fortsätta använda det eller inte, för det är jag som rider & känner känslan från ryggen.
 
Tror inte att jag kommer att ha det på tävlingen på söndag. Då förra LC:n i säfva kändes kanon. Egentligen borde jag kanske börja rida utan sporrar på fredag och sätta på dem om hon inte lyssnar?
 
Älskade och saknade ponny ♥ Min ögonsten, älskade dig över hela mitt hjärta, du betydde allt ♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!