Jag som person...

Fick några kommentarer på den, vissa beskrev mig rätt så bra faktiskt. Syntes att vissa kände mig oxå.

Om jag själv fick beskriva mig, det är endå jag som vet bäst om mig själv.
Jag är en glad tjej som älskar att busa. Jag kan INTE säga att jag är blyg, säkert många som uppfattar mig så, men varför jag kan vara rätt tyst är för att jag kan babbla på och tappa talsförmågan, blandar ihop ord osv, vilket inte alltid är bra...

Jag är inte rädd för att säga ifrån, kaxig men snäll. Lite galen ibland... Haha

Tre ord: envis, busig & omtänksam. Haha ja jag vet att det låter lite egoistiskt när jag berättar hur jag är, men jag säger bara sanningen.

Postat av: Josefine
URL: http://josefinesdaily.blogspot.com 2012-10-09 / 16:03:24

Lite galen?! Haha du är galnast!! :D<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!