Hopptävlingen, östervåla ridklubb

Ja, tänkte berätta hur det gått idag. När jag skulle rida fram var hon stissig och drog hela tiden mot transporten, sprang över andra hästar osv, alltså var hon TOKIG med stora bokstäver. Inne på framhoppningen trodde jag att hon blivit lugnare så jag skulle börja hoppa recket, då självklart efter hindret så bockar hon av mig.... Hon bockade en gång efter, så jag var tvungen att på något sätt trötta ut henne, hoppade varje hinder då 6 ggr ungifär innan hon blev LUGNARE.

Väl inne på banan var hon stark och drog iväg mot trean & fyran, fick ett pet. Efter fyran flöt allt på bättre o bättre. Nöjd med själva ritten men inte alls med framridningen....

Nästa söndag blir det en LD & LC i säfva. Tagga!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!