Mål våren/sommaren

Har inte riktigt koll än på hur jag vill sätta upp mina mål. Höjden för oss är absolut inga problem och jag skulle aldrig tveka på att hoppa en klass högre, alltså LA. Men frågan är om jag ska vänta & istället få säkra o snygga rundor i LC LB? Har några tävlingar inplanerade där jag startar LC & LB. Får jag dom rundorna säkra & snygga så tror jag att jag hoppar upp till LA, men börjar med lite Pay & jump då jag ärligt talat aldrig hoppat en bana på över 1m.
 
Tillfälliga mål:
- Starta LA innan sommaren, Pay & Jump
 
- Få stadiga och snygga rundor i LB
 
- Få till bättre omhoppningsrundor, vägar
 
Detta är mina mål so far inom "tävlingsdelen", jag har en hel massa mål med oss två som ekipage & bästa bästa vänner. Vill verkligen komma så nära Doris det går & att vi kan lita på varandra till 110%. Även om inte många tror på oss så gör jag det. Jag känner min ponny mer än nån annan & vet att hon har DET.
 
 
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!