Livstecken!

Ojojojojojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade alltså! Jag är så ledsen, vart ganska trött & inte tagit tag i så mycket de sista dagarna. Kommer ett inlägg troligtvis imorgon om tävlingen! Är så otroligt nöjd och det var bara SÅ kul att vara ute på tävlingsbanan igen, älskart! Vart soligt hela helgen (tävlingen var ett meeting som pågick Lörd Sönd) så är helt utmattad & Doris med. Har dock dressyrträning imorgon, men efter det får hon ta det lugnt i två dagar & bara skrittas. 
 
Ska ta en skön dusch strax och sen gå och lägga mig, får inte glömma att det faktiskt är skola imorgon :) 
 
Ska hålla en bättre update veckan som kommer, men ha det bäst nu. Kram
 
Min superstar, BÄÄÄÄST ÄR HON. Gud vad jag älskar henne!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!