God dag!

Vaknade runt kl. 10 idag, åt youhurt med skivad frukt till frukost. Vart inte jätteförtjust i det direkt, kör nog på flingor istället..
 
Idag åker vi till stallet runt kl 13-14 tror jag. Rider ut en sväng med Bells & flashan i alla gångarter. Mys. Doris har vart så jäkla het på sistone, eller rättare sagt helt galen. Fast det är hon alltid, men lite mer just nu :) Visste ni att jag och Bells rider nästan alltid ut barbacka? Gillar faktiskt inte att rida ut med sadel, föredrar lätt att rida barbacka!
 
Annars är det en lugn dag som väntar, näst sista dagen på sportlovet. Såå tråkigt, men inte långt kvar tills påsklovet börjar. Längtar redan!
 
Nu ska jag gå och fixa lite på mitt rum, men kommer säkert ett inlägg då & då. Kram!
 
Haha, gammal bild på mig och ridskoleponnyn Roy som jag tävlade väldigt mycket ett tag. Riktigt rosettplockare även om han gick långsamt som en snigel ;) plutten
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!