Hoppträning inbokad för A-tränare

BäRF har tydligen en tränare som kommer vissa tisdagar om jag inte minns helt fel? Nämligen John Hickey. Sett han hålla i en hoppträning förut och vart inte sådär jätteförtjust direkt. Men, alla människor förändras, right? Men mamma ville så gärna veta vad han tror om Doris. Ni vet mamma är lite osäker på om Doris är nått att tro på, jag tror på henne som in i bomben mycket. Vet att hon har kapaciet så det smäller. Den finns där, någonstan och kommer fram ibland.
 
Kommer iallafall träna för honom nån tisdag i BäRFs manege. Får se hur det går! Hört att han e ganska sträng och tror han är en sån som säger ifrån ganska ordentligt, men då kaxar jag väll tillbaks, haha.
 
Nej nu ropar sängen på mig, XO!
 
Postat av: Evelina
2013-02-25 / 22:16:37

Jag har träffat john och hjälpt honom med hans hästar och lite så från marken, han är faktiskt väldigt snäll och så. Men sträng det är han! Han blandar även ihop lite svengelska så kan va svårt att förstå då han kommer från irland ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!