Im working

Guud, blir så arg, jag blir ALDRIG nöjd med min design. Kommer att hoppa lite hit och dit de kommande dagarna mellan olika designer, bara för att sedan veta vad jag är mest nöjd med. Haha, lite roligt ändå. Får typ damp ibland när jag sitter framför datan och kan inte koda in det eller det.
 
Uteritten idag med Clara var såå bra och säker... NOT ... Vi skulle rida en stig som inte vi ridit på 1292872 månader. Och det märktes kan jag säga. På vissa ställen var snön högre än 1 m och hård, Doris fick kämpa, snubbla och ta i som fan för att komma igenom, Qvickan höll seriöst på att ramla ihop. Farligt. Men som tur var klarade de sig bra och kom ut på bra mark efter. Men det dröjde inte länge förns vi kom fram till vägen som var snoorhal och varken Qvickan el Doris har skor och brodd ibak. Så vi fick gå försiktigt och där det var mest grus eller snö.
Ja vad ska man säga, lite galen/farlig ritt, samtidigt som den var väldigt trevlig.
 
Nu ska jag titta klart på mello, får se om det är någon duktigt sångare. kram!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!