Lördag

Japp, idag är det lördag, dagen innan dagen innan skolan, haha!
Iallafall, så är det uteritt med bästa Clara som står på schemat, hoppas det går att rida i alla gångarter bara. Sen så tänkte jag faktiskt putsa av min utrustning lite, speciellt sadeln. Gör det ytterst sällan men nån gång ibland skadar väl inte?
 
Imon följer jag med syrran som ska tävla på lurbo - en LC och LB tror jag det var. Hoppas det går vägen! Tror faktiskt det är ganska tufft motstånd för isabelle nu. Hon får köra så det ryker!
 
Själv så ska jag ju mest träna i vår, åka ut på enstaka pay & jump . Jag som är så otroligt tävlingssugen!
 
Nu måste jag göra mig iordning så vi kommer iväg nån gång. Ska ju hinna städa mitt rum ikväll är det tänkt, såå kul...not :(
 
Kärlek
Postat av: Ebba ~ Hästblogg
URL: http://northons.blogg.se/ 2013-02-02 / 15:16:49

Fin blogg!:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!