Pay & Jump på torsdag

På torsdag rullar vår transport iväg till en Pay & Jump på upk. Bara jag som åker med Doris, första gången hon åker själv. Ska bli lite spännande bara det. Hoppar 90-1 m, tror jag?
 
Ska fokusera mycket på MIN sits & MIN ridning. Har jag koll på det har jag koll på Doris och hon går såå bra då. Som en klocka. Hoppas på felfria rundor ofc, men framförallt att jag själv e nöjd efter. Ett litet skitpet här och där är inte världens undergång direkt ;)
 
Känslan är viktigast & det tror jag alla är medvetna om.
Har ju hoppträning på torsdag med och kommer kanske att rida ridskoleponny. Vi får se!
 
Nu ska jag kolla lite på TV...igen...haha.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!