Hola amigos

Sängen väntar, jag är trött så a. Går och lägger mig. Imon när jag vaknar börjar dagen med att storstäda, t.o.m pappa ska hjälpa till och det är ett mirakel, tro mig. Ska rensa hela min garderob med hästkläder, haha ser ut som ett kaoz asså. Sen städa hela rummet noggrant, kanske även ändra lite små detaljer. Haha kul att veta va ;)
 
Efter det ska jag och syrran göra iordning oss (byta om till stallkläder) äta lunch och sen dra på hoppträning för Sofie. Kommer bli såå kul! Hoppas det går bra och att både jag och Doris är på ett ok humör.
 
Sen hem snabbt för mamma och pappa ska på fest, medans jag, syrran och kanske storebrorsan myser vid TVn till en bra film och gott snacks.
 
Haha, det var nog allt jag ska göra imon + BLOGGA såklart. Gonatt o sov gott
 
 
Postat av: Emma ♥
URL: http://bilderbyemma.blogg.se 2013-01-26 / 11:07:33

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar (:


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!