Förlåt

Känner att jag inte är så duktig på att uppdatera... Det är lixom nu kl 22 på kvällen som jag sätter mig framför datan när jag haft tid innan. Förlåt för det. Jag är ju lagom trött nu såhär på kvällskvisten. Åh, så typiskt mig.
 
Doris har jag iallafall ridit idag, hennes box har blivit mockad, vatten är bytt & påfyllt & jag, allt är klart där.
Mamma gick med när jag red idag, mysigt med lite sällskap iallafall!
 
Skönt att inte ha några läxor eller nåt sånt, absolut nothing inom skolan som man måste bekymras över. Känslan att kunna slänga sina mappar & alla papper. Känns som värdens tungaste elefant äntligen hoppar av ens axlar. Nästa år ska jag höja mina betyg ännu mer & fortsätta sköta mig i skolan! Hur mycket man än hatar skolan så är det grunden till ens framtid :)
 
Ska bli så roligt oxå att äntligen renovera köket och matrummet, känns som att det var på tiden. Pappa är så förbannat lat så det tog ett tag innan han oxå ville ta tag i det, den softpotatisen....;)
 
Nu ropar min säng på mig, kommer slockna direkt. Så jäkla trött! Hörs imorgon.
 
PUSSMUUULE världens goaste. HÄSTAR är det absolut BÄÄÄSTA som finns i hela världen.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!