Planer - Doris igångsättning

Nu när hon äntligen är frisk måste jag jue planera hennes igångsättning!
 
De första tre veckorna ska bara vara skritt och trav, dock så ökas traven mer och mer för varje dag/vecka. 
Fjärde veckan kommer jag lägga in lite galopp, inte mycket alls men lite. Den kommer också att ökas succesivt.
Femte veckan kommer hon kunna trava och galopperas som vanligt & sjätte veckan börjar vi hoppa. Alltså kommer hon sättas igång under lika lång tid som hon var halt!
 
Under dessa veckor kommer jag också klättra i backar, träna sidvärtsrörelser, volter osv. Allt för att få henne mjuk & följsam. Tycker att jag lagt upp ett bra schema i huvudet som jag kommer följa.
Längtar STORT tills träningarna & tävlingar sätts igång igen! Jag ♥ Doris = SANT
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!