Sorry sorry!

Har ju för tusan inte bloggat på flera dagar! Shame on me. Men ska bli ändring på det.

Hur mår ni? Jag mår iaf toppen! Hade en jätterolig dag igår med Clara (claratroell.devote.se) som är en väldigt bra vän till mig. Bästa Clara!

Sen för ett par dagar sedan gick jag, Clara, Maja & Therese på bio & åt frozen yoghurt. Känner att jag endå umgås med vänner mer än vad jag brukar, vänner som jag känner mig trygg med.

Doris sätts igång, skritt & ganska mycket trav. Snart kommer jag börja lägga in korta galoppintervaller. Känner mig så sjukt taggad på tävlingsäsongen och ja, bara att få börja rida igen på min fina ponny som slår allt i hela världen.
Älskar hästar & ridning så sjukt mycket, det är livet verkligen! Får världens tidslig efter bara nån/några dagar.

Men nu står snart middagen dukad på bordet, see ya!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!