SVAR - önskeinlägg

Varför rider du på pessoa? De som rider på det förstår inte funktionen..
 
För sista gången, jag rider INTE på pessoa längre. Och jo jag vet vilka funktioner det bettet har, men när man har en häst som springer som en galning & inte lyssnar alls, så var jag tvungen att ha det. Doris var en ANING galen när hon kom. Och när jag använde tex pelham ställde hon sig och tjurade emot, gjorde ett bocksprång när hon vart riktigt sur, ja hon vart helt enkelt förbannad på de andra starkare bett vi testade.
 
Jag rider inte på pessoa utan gjorde bara det tills jag LÄRT mig hantera och få kontroll över Doris hysteriska sida.
 
Bilderna som jag lägger upp där det är pessoa är gamla.
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!