LBn - Hamre

Våran ritt: Hoppade somsagt en LB endast. Doris kändes aningen galen när vi lastat ut & ville verkligen göra nåt, gå, trava, galoppera, vad som helst bara INTE stå still. Den inställningen diggas.
 
Hon var riktigt fin på framhoppningen, RIKTIGT fin. Sen var det då min tur att gå in på banan.
 
Det första hon gjorde var att skygga för hästen innan som kom på 1:an, vilket hon gjorde på hoppträningen också så att jag ramlade av? Hon slänger sig bakåt eller tvärstannar och sen slänger sig bakåt. Vet inte om har vart med om nåt på Irland eller om det är fjant. Aja.
 
Hela banan flöt på så jääkla bra! Doris hoppa som en gud & ville verkligen. Hon tyckte att det var riktigt kul, vilket gör mig såå himla glad. Hennes vilja & kapacitet kom fram den ritten & jag är sjukt nöjd verkligen!
Ser fram emot Rimbo nu.
 
Övrigt: Sjukt fin anläggning verkligen & man hitta lätt. Däremot väldigt dåligt med funktionärer vilket är bra att ha på tex parkeringen osv. Trevliga människor & härlig stämning annars! Väldigt stor cafetiera med massa gott, ett lite mindre ridhus som framhoppning & stort ridhus till banan.  Sen fanns det en paddock där man fick rida fram, funka bra!
 
Sjukt nöjd med den dagen, en utav de bästa tävlingarna hittils!
 
Min lilla sessan <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!