5 things about me.

* Jag blir otroligt irriterad när våra lärare inte suddar allt på tavlan & börjar skriva över det gamla. Det är fruktansvärt tycker jag, stör mig på det varje gång. En klapp på axeln till de lärare som suddar noga.
 
* Om jag har känt att min ponny inte varit som den "ska" vara så blir jag glad att få höra att något faktiskt inte stämmer. Jag är väldigt glad att jag har en väldigt bra känsla för om en häst är fräsch eller inte. Är faktiskt grym på sånt, har ett öga för det oxå.
 
* Jag kan lätt säga & skriva att jag är bra på saker, tycker inte att det är nåt fel med det alls! Alla är bra på saker. Dessutom älskar jag att alltid ha rätt & vara bäst! Samtidigt är jag verkligen ingen egoistisk person, jag är väldigt omtänksam.
 
* Jag är nog inte den som alltid måste köpa just GODIS men när det väl står hemma i en skål är jag nästan den som äter mest (pappa är värst & det kommer han alltid va haha).
 
* Jag ska gå och äta ungsbakad falukorv & potatismos nu, tjingeling!
 
MY PRINCESS
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!