Snart höstlov!

Bara en dag kvar! Längtar otroligt mycket, tänk hur mycket stalltid man får, rida när det är ljust, gosa i hagen & bara ha roligt. Dessutom är det även halloween! Gud vad roligt, älskar utklädnader & allt roligt man kan göra på halloween. Se roliga & läskiga halloween filmer och så! Haha, jag har aldrig gått bus eller godis saken. Kanske ska göra det i år, vem vet ;)
 
Såg en intervju om och med Tom Cruise som är en otroligt framgångsrik skådespelare, som många tror kommer gå till historien. SÅ grym jan är alltså! Tror ni man kan vara tävlingsryttare & skådespelare samtidigt? Haha, tycker det är så otroligt roligt med film & att se vad som pågår bakom, hur mycket jobb det är.
Elitryttare & skådespelare, det skulle vara når det.
 
Nu ska jag hjälpa mamma med maten. Jag älskar min mamma! Haha. Vet allvarligt inte vad jag skulle göra utan henne!
 
Kram på er ♥
 
Där var jag lite mindre kan man säga :)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!