Att bli behandlad som luft

De senaste året tycker jag har vart jobbigt, bara liksom jobbigt. Nu de senaste veckorna har saker & ting fått mig att tänka. Jag har ett tag blivit behandlad illa & respektlöst. Jag har utsatts för psykisk mobbing. Alltså sånt man inte "ser" eller tänker på, utan sådant som görs utan att man behöver säga nåt. Och det har jag levt med ett bra tag, tills igår när jag öppnade & lät allt strömma ut till mamma. 

Ni kanske kommer ihåg inlägget där jag skrev att jag har väldigt väldigt svårt att öppna mig för någon. Kan säga att det vart jävligt tungt att behöva bära på nåt sådant, det tatt så himla mycket energi. 

Så, idag pratade jag med min lärare som fått ett mejl av mamma, men jag sa till henne att detta kan ingen annan lösa än JAG & DEN personen. 

Eftersom jag & "den" personen känt varandra länge så pratade jag men hen efter skolan. Hen var förstående & bad om förlåtelse & visste själv att hon vart tuff & elak mot mig. 

Känns som att jag har lyft bort ton från mina axlar, allt är nästan löst. 

Så till er alla! Tänk verkligen på att vara omtänksamma även om ni tror att ni är det. Va snäll mot alla. Psykisk mobbing är något som kan förstöra en ordentligt.  

Ge alla era kompisar den uppmärksamhet de förtjänar & det kommer va lika snälla mot dig. Just be nice

Gammal bild

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!