Resultat

LB:
 
Denna klass gick riktigt bra fast det gick i snigelfart & ja ni kanske fattar. Fick ju för tusan in 3 galoppsprång i kombinationen & hon oppar som inget, knäppo ponny. Fick bättre fart på slutet iaf, haha! Låg på en 2:a plats ett tag men petades ner & kom en utanför placering. Nöjd även om det inte var den bästa rundan vi gjort direkt.....
 
LA:
 
Började med att Doris stannade och gjorde taskiga språng på framhoppningen, jag blir TOTALT utskälld av en funktionär som inte ens ansvarar för framhoppningen. Hon skällde på mig så jag knappt vågade göra någonting. Men det var bara att rida in på banan & göra sitt bästa, taktiken var att bara göra stora vägar, hålla om med benen & hoppa som ingenting. Gick superbra fram tills hinder 10 som var en 3 kombination där vi fick 2 stopp & vart uteslutna. (fatta, 11 hinder i grundomgången + tuff bana!!)
 
Men det är bara att tänka positivt, vi har aldrig hoppat en hel bana på 110 eller hoppat en 3 kombination. Jag har aldrig startat LA & inte Doris heller. Jag är nöjd & jag älskar verkligen min ponny ♥
 
 Drumcairn Shannon ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!