Vila för båda..

Idag fick Doris ha sin vilodag, mockade bara och fixade. Även jag tog en liten "vilodag" idag, har bara kollat film hela dan. Vet ni hur skönt det varit eller? Kollat på de 3 sista twilight filmerna. Nu innan jag går och lägger mig tänkte jag kolla på ett avsnitt av vampire diaries. Älskar alla dessa vampyr grejor.
 
Hoppas ni har haft en bra dag iallafall. Imorgon planerar jag och sis att fota varnadra, så kanske kommer det en liten bildbomb! Men notera att jag skrev kanske haha. 
Kram på er!
 
Där va ja riktigt lycklig..och helt mig. ♥ Saknar henne så.
Klara-Bella, hon har också en otroligt stor plats i mitt hjärta. Det var med henne som allt började!
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!