Ella

Provred en häst som heter Ella (smeknamnet) igår, hon var en väldigt omusklad och ganska oriden häst. Väldigt mager också stackarn. En ganska liten storhäst på bara ca 162 cm. Men det satte inte stopp för hur högt hon kunde hoppa, haha, hon tog ett hinder på 135 med mig på ryggen med lätthet. Sög tag i hindrena och såg glad ut. Dock hade jag fel inställning och bestämt mig innan jag ens testat henne att jag inte ville ha henne, vilket jag helt ändrat uppfattning om nu. Om vi får köpa henne kommer det vara mycket mycket jobb med henne, men det hindrar inte att jag kan ha otroligt kul på vägen. 
 
Det är ju en utmaning jag vill ha, detta är inte en helt galen häst som står mer i luften än på marken, utan en oriden häst men med positiv inställning och dessutom mycket motor (en liten bonus på min sida). Hon va väldigt på och ville fram. Får se hur detta slutar!
 
Hoppsto -03 för den som vill klättra i klasserna.. Hästar säljes
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!