@ home

Idag är jag hemma från skolan igen, har blivit ännu sjukare. Nu misstänker vi att jag har körtelfeber, då jag har svullna lymfkörtlar och blivit sämre. Säger bara att jag är glad att jag är sjuk just nu när jag inte har någon häst, haha! Dock så måste jag till skolan imorgon på morgonen för att redovisa på SO n. Min enda chans att redovisa i halvklass och vill inte missa den.
 
Riktigt långtråkigt att vara sjuk, men är glad att det finns så många bra serier att titta på. Tittade nyss på den nya Thor filmer "Thor the dark world", jättebra. Ska fixa diskbänken lite senare och göra fint. Men nu ska jag nog sätta på ett avsnitt av vampire diaries och sen kommer det mer uppdatering.
 
Imorgon åker somsagt Doris till vet. och kollar så att allt är bra. Synd att jag inte kunde följa med trots allt.
Förresten så har vi hittat två superfina hästar som jag hoppas att jag kan få prova så snart som möjligt! Hoppas inte jag har körtelfeber nu...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!