Saknar att ha egen..

Kan inte förklara min saknad till att ha en alldeles egen häst, som jag känner bäst av alla och vet allt om den. Den hästen som litar på mig och jag på den. Saknar att hålla om deras hals, hålla ansiktet mot deras mysiga päls som luktar gott och säga "du vet hur mycket jag älskar dig va? Vi ses imorgon mitt hjärta" .
 
Jag vill känna den där känslan när det klickar direkt och sen vill jag att hästen ska stå i mitt stall och vänta någon vecka senare. Sen R vart såld till en annan, känns det som att det kommer hända med alla. Känns inte som att jag någonsin kommer hitta en häst.
 
Ska åka och provrida en häst imorgon och jag tror det kommer gå väldigt bra. Detta kan nog vara min framtida häst. Men vem vet, hittils har det ju inte gått så bra.. Men ägaren låter otroligt vettig!
 
Vill ha en stjärna som är bara min ♥
 
Bandet mellan en häst och en själv är något helt obrytbart, det är det verkligen. Ingen kan ta det ifrån en.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!