Dagen

Åker nog inte till stallet idag. Alldeles för jobbigt. Doris vilar ju oxå så det passade bra.
Är hemma o kollar på TV med en tuss av gringos man att nosa på ♥ Känns bra nu, höll på att börja gråta riktigt ordentligt idag i skolan. Men bara en tår hann rinna fram innan jag blunda o tänkte på annat. Varenda gång någon frågade om stallet, fick jag en tår som rann långsamt ner på kinden.
 
Mamma hoppas jag kommer hem snart så vi kan prata ut lite grann. Har en massa bilder på mig o Gringo som publiceras dag efter dag. Haha, märker ni att jag kan inte sluta prata om honom?
 
Vi hörs lite senare bloggen & tack för erat stöd, det hjälper ♥
 
Postat av: Josefine
URL: http://josefinesdaily.blogspot.com 2012-08-28 / 19:52:57

Såg att du var lite rörd i skolan idag.. Tycker så synd om dig!<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!