Fråga på nu

Allt ni vill veta om mig, min vardag, mina hästar eller annat, har ni chansen att få veta nu. Ni har bett om en frågestund så utnyttja den nu.
 
Postat av: -
2012-08-28 / 22:28:48

Jag såg på tävlingarna med doris i helgen, och du rider henne riktigt bra o så sjuuukt snygg häst!
Frågor:
1. Hur är du som person?
2. Är du öppen för nya vänner?
3. Vad gör du mer än att rida på fritiden? Berätta om en "vanlig dag" för dig är.
4. Hur var mister grange att rida?
5. Hur är DORIS att rida?
6. Hur mycket läsare har du per dag?
7. Hur mår du?
Du har en grym blogg och jag tror du kommer komma långt inom ridningen, du verkar vara en stark person inuti. Om du har viljan så kommer du komma långt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!