Godnatt underbara bloggläsare

Trött nu o måste gå & lägga mig. Skola imon, slutar halv tre.
Haft en jättebra dag, allt flöt på bra i skolan, hade lite ont i hövve men det gick över efter ett tag. Kom hem la mig på soffan en stund o sedan blogga lite. Mamma kom hem kl 5 typ? O vi åt go mat o hade trevligt. Åkte sedan till stallet o började med att borsta min ponny som var lerig överallt. Tog säkert en timma. Red ut sen i skritt, trav & galopp. Hon skötte sig utmärkt!
 
Imorgon tänkte jag köra "dagens fråga" så håll koll!
 
Jag är mig själv, inför allt & alla. Och jag står upp för mig själv. Gör det du med. Winning koncept.
 
 
Postat av: Jennifer
URL: http://ponnyhopptjejerna.blogg.se 2012-08-22 / 13:59:38

Hej! Vilka klasser ska du hoppa i helgen? <3

Svar: 80- 90 <3
Sandrine Åhman


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!