Hästvärlden

Finns så mycket skit kring detta ämne, så mycket ONÖDIG skit. Folk kan inte ta kontroll över sig själva. Så fort de ser någon som är bättre än den själv eller en person som gör som en själv inte vill så bara ramlar det ut skit genom munnen.
 
Jag har fått ta skit angående gringo nu. Fattar inte vissa människor hur  j*vla svårt det var att säga farväl? Tror dem att jag tyckte det var easy way eller? Jag kunde knappt prata utan att grina en hel flod. De människorna vill få mig att känna ånger när vi bara gjorde det absolut bästa för honom. Hade det funnits ett annat möjligt sätt så hade vi tatt det.
 
Jag har en massa vänner inom hästvärlden som fått handskas med mycket skit oxå. Tycker synd om dem.
 
Jag är stolt över att ha en mamma som käkar taggtråd. Som lärt mig att man inte ska göra som andra vill, inte ta skit och inte lyssna på saker som inte angår mig.
 
"Ta aldrig skit, sträck på dig och visa att du är en bättre människa"
 
Ta inte inlägget på fel sätt, jag skrev inte detta till någon annan än de som skrivit skit till mig angående Gringo.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!