Imorgon, lördag - pay & jump

Imorgon är det somsagt pay & jump, tagga tagga! Hoppas det går bra. Men det tror jag.
 
Vart i örbyhus idag och köpt massa täcken åt Doris. Säker 10 st... 1 schabrak, 1 träns, 1 padd (vit) & 1 grimma.
Vi fick allt detta SÅ billigt asså. Men a, det var ju trotsallt begagnat.
Vi har även köpt en dressyrsadel till mig o Doris!
Jaja, nu måste jag gå & käka! Hörs senare!
 
Min älskade ponnyplutt. Vad skulle jag göra utan dig??
Postat av: Jonna - tanneryttarna
URL: http://tanneryttarna.blogg.se 2012-08-12 / 07:43:10

Wiho vad kul, lycka till imorn! :D
Jag längtar tills pay&jumperna drar igång på våran ridklubb :D men hästarna som stått på bete måste bli lite mer igångsatta först, köttbullar ser dom ut som nu haha x)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!