Lite svar...


- Hur är du som person?
 
Jag vet vad jag vill. Väldigt envis o ger mig inte i första taget. Står upp för vem jag är. Litar inte på många personer, väldigt få. Jag tar inte plats i onödan. Låter inte andra bestämma åt mig, jag gör mina EGNA val.
Snäll o har enkelt att förstå andra.
 
- Är du öppen för nya vänner?
 
NEJ. Öppnar mig aldrig för människor jag bara känt i en vecka. Måste lära känna den.
 
- Vad gör du mer än att rida på fritiden?
 
Asso jag hänger alltid i stallet, är med stallkompisar osv. Väldigt sällan jag e hemma o med kompisar från skolan. Men läxor o hjälper till hemma.
 
- Hur var mister grange att rida?
 
Kommer ett inlägg om det .
 
- Hur är DORIS att rida?
 
Kommer ett inlägg om det med.
 
- Hur mycket läsare per dag?
 
Hahaha, vill ni bra gärna veta va?
 
- Hur mår du?
 
Förkyld, illamående och dåligt pga vad som hänt med Gringo. Annars bra, lever livet som jag vill ha det.
 

 
 
Postat av: Angelica
URL: http://nygrenis.blogg.se 2012-08-31 / 17:47:31

SV: Haha jag med! Tack, desamma!! :D
Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!