Mina bett

Vid uteridning använder jag ett eggbett, tredelat :
 
 
 
 
I hoppningen har jag just nu ett pessoa, vilket funkar riktigt bra. Men såsmåningom kommer det bli ett hackamore då hon är väldigt känslig i munnen. Pessoa :
 
 
Sedan tillslut. I dressyren rider jag på ett helt vanligt tredelat bett. Funkar utmärkt. Det är nog det bett som passar henne mest, på storleken iaf. Tredelat :
 
 
Så. Nu vet ni vilka bett jag använder och vilka bett jag kommer byta ut mot ett annat. När jag använder pessoat tar jag knappt någonting i hennes mun, det skulle vara att hon blev väldigt stark isf. Men jag vill så fort som möjligt byta o testa ett hack på henne. Älskar att rida på ett hackamore.
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!