Ryttare med märkesutrustning

Sitter och kollar runt på bloggar, går in på kommentarer och ser at vissa människor verkligen stör sig på ryttare med märkesutrustning. Tycker det är så dålig stil.
 
"Man ska inte döma hunden efter håren". Det är verkligen så här i hästvärlden. Ser man en ryttare som har på sig märkesutrustning då är det direkt en dålig människa, eller? Jag själv rider aldrig med märkesutrustning, jag köper det billigaste. Däremot så jag har vänner som bär märkesutrustning o dom är bara gjorda på gott, dom peppar mig till saker o finns alltid där med ett glatt leende.
 
Det är ju så enkelt att förstå att de ryttare som tycker att märkesryttare är dåliga människor är så avundsjuka. Allt här i hästvärlden gällande sånna här grejer, byggs upp av avundsjuka.
 
Alla människor har lika mycket gott i sig. Vissa bara don't get it. Mina bästa vänner har märkes utrustning och mina andra bästa vänner har det inte men alla är lika goa o snälla.
 
Slutsatsen är, "bry er inte om vad andra har för kläder eller hur de ser ut, bry er om hur de är som person, innerst inne"
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!