Drumcairn (brallponny) Shannon

Haha. Red ut med Sofie idag och vid första galoppen bralla hon av sig ett par gånger.. Skulle göra en halt för att få lite mellanrum till bigbebbe Herrman, men då ville Doris ist galoppera i full fart och bocka :) Tur att jag aldrig är rädd på hästryggen och tycker mest att det är roligt eller så blir jag arg och får damp typ, haha...
 
Jaja, nog med det. Vi red ut i djupsnön och red i alla gångarter. Mysig tur med bästa hopptränaren och Bells ♥
 
Imon är det julafton, längtar mest till alla paket... Som vanligt... Haha! Nej men hoppas ni får en trevlig jul och jag lovar lite uppdatering på förmiddagen. Bye
 
Jag saknar dig så mycket min lilla bebis pojke :(
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!