Hemma efter en trevlig kväll med trevligt sällskap!

Har haft en otroligt trevlig och mysig lördags kväll hemma hos Sara och Hanna. Bar fikade, kolla film och hade lite kul i snön. Sånt som behövs ibland ;)
 
Imorgon ska vi upp ganska tidigt för att vara i ett ridhus kl 11 på morgonen. Sofie min hopptränare ska nämligen testa Doris, tråkigt att inte få rida min prinsessa :( Haha, nejmen Sofie ska få känna lite på henne för att kunna fatta hur det verkligen är för mig som rider - vilket resulterar att hon kommer kunna hjälpa mig bättre på hoppträningarna.
 
Resultatet av toningen vart inte så wow direkt, ser ingen större skillnad än att mina lite ljusare slingor blitt brunt. Hade ju väldigt mörkblont innan så a. Nästa gång kanske det blir en annan toning, om det blir en nästa gång så att säga ;) (bild kommer)
 
Nej, godnatt hörni så hörs vi imon.
 
 
 
Mina älsklingar ♥
Postat av: Sanna & Josefine♥
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se 2012-12-30 / 01:21:10

Sista chansen att skicka in faiilbilder! Läs mer på länken ;)

http://stallmuppisarna.blogg.se/2012/december/skicka-in-dagens-failbild-till-oss.html

Kraam Sanna & Josefine ♥


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!