Livstecken!

Haha, ledsen för den usla uppdateringen idag. Men som ni kanske vet har jag vart i stan och kollat lite tävlingoutfits och ridjackor. Hittade inget som jag verkligen ville ha sådär galet mycket. Antingen var det inte min stil, fanns inte i rätt strl osv. Så det vart nothing till mig idag. Men funderar om jag ska beställa nåt från nätet ist och låta mamma betala och jag betalar tillbaks sen?
 
Jajja, uppdatering kommer senare!
 
Snyggaste, coolaste, galnaste och BÄSTA ponnyn i världen, tro mig ♥
Postat av: Sabina
URL: http://smebacksflikka.blogg.se 2012-12-26 / 19:40:12

Okej, vad trist att få ta bort sin ponny :( Men den hästen du har nu var söt :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!