Ridskolor - ridskolehästar

Ja, vad ska man säga. Det finns bra ridskolor och det finns dåliga.
Vi var och tittade på en julshow på blivande klubben upk, det verkade verkligen vara en toppen bra ridskola med både pigga och mer "lata" hästar och ponnyer.
 
Sedan SÅKLART finns det ridskolor som inte ger nåt och som bara har lata och tråkiga hästar. Vet själv ridskolor med hästar som inte orkar och är lata osv. Med handen på hjärtat, jag tror att vissa ridskolor har hästar som går och har ont i kroppen.
 
Jag tycker det är viktigt att man har både pigga och lata hästar, vissa gillar pigga o vissa gillar lata. Det är oxå bra att variera mellan olika hästar, det lär man sig otroligt mkt på, tro mig.
 
Jag själv har inget emot ridskolor, iaf inte dem som verkligen tar hand om deras hästar och elever.
 
Jag gick på BäRF i ca 4-5 år och lärt mig grunderna där. Sedan lärde jag mig allt jag kan på Bella.
 
Har ni någon speciell åsikt om ridskolor?
 
 
Jag och fina ridskoleponnyn filur.
Postat av: Anonym
2016-01-31 / 22:19:15

Bästa lilla hästen


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!