Tre sanningar om mig och tre om Doris

Mig:
 
- Jag är dålig på att umgås mycket med mina vänner. Träffar nästan aldrig några och är faktiskt väldigt besviken på mig över det. Gillar verkligen mina vänner och ber alla en ursäkt till att jag aldrig tar mig tid att umgås, lovar att bli bättre på det år 2013.
 
- Jag har väldigt få nära vänner men mycket kompisar. Nästan alla mina nära vänner är ridtjejer.
 
- Jag är inte rädd för något bland kryp förutom myror. Tycker de är sjukt äckliga och tänker hela tiden att klättrar upp i byxan och biter sönder skinnet på mig.. Liksom på Indiana Jones äter myrorna upp människor? Hur läskigt är inte det?
 
Doris:
 
- Om jag skulle vilja satsa på fälttävlan med Doris så skulle hon bli en riktig superstar, believe me. Hon är klockren i dressyr, har en otrolig kapacitet i hoppning och tycker det är grymt otroligt roligt med terräng :)
 
- De första 4 tävlingarna vi var på rev vi eller vägrade, en gång vägrade vi t.o.m ut oss, tur att vi kommt ifrån sånt trams nu.
 
- Doris och jag kommer förhoppningsvis starta en LA i år, eller vi SKA starta en LA. Det är ett mål kan jag säga, hon klippe 110 med total lätthet i helgen så ;)
 
De som inte tror att hon har kapacitet kan kolla bilderna nedan, see ya ;)
 
 
 
Och sedan detta har hon både fått bättre framlyft och inte samma dyk med huvudet. Vi har miljoner saker att träna på men herregud vilken kapacitet ponnyn har!
 
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM
URL: http://londonryttaren.se 2013-01-01 / 11:25:28

Vilken häst!


Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM
URL: http://londonryttaren.se 2013-01-01 / 13:24:55

Sv; Tack (:


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!