Utmaning

Fick en utmaning av Madde (http://maddefoto.blogg.se) så vi kör på den nu!
 
1. Vilken är din favorit årstid och varför?
 
Helt klart sommaren, sommarlov, varmt och en massa tid till ponnysarna. Dessutom mycket tävlingar också!
 
2. Vilket var ditt livs bästa ögonblick?
 
När jag verkligen lärde känna Gringo (min förra ponny). Det är inget man kan beskriva med text eller så, man kan bara känna det inuti ♥
 
3. Drömresa?
 
Reser typ aldrig, men när jag var 5 år åkte vi till turkiet, där jag red en åsna, drack coola drycker, bada och sola massa, köpte "magdans kläder" osv. Verkligen en kul upplevelse!
 
4. Vad önskar du dig mest i julklapp?
 
Ny ridhjälm och en Ipad:
 
Denna hjälm från hööks vore inte helt fel..
 
 
5. En person du tillbringar mest tid med?
 
Umgås väldigt sällan med kompisar men i skolan så är det Tova, Josse, Madde och karro, sen så umgås jag med mamma och Isabelle mest av allt.
 
6. Vilken är din favorit artist?
 
Rihanna, Justin Bieber och kaanske Chris Brown
 
7. Vilket är ditt favorit program?
 
Vet inte, kollar oftast på film.
 
8. Vad tycket du om att blogga om?
 
Olika saker, hiss och diss, åsikter, ridpass osv..
 
9. Vilken är din absoluta dröm?
 
Ha en egen hästgård med tävlingshästar som jag tävlar elit nivå med och sedan säljer. Tjäna bra med pengar så jag har råd med allt.
Med Doris vill jag komma med i ponny SM och om hon har kapaciteten även EM, tänker ha kvar Doris tills hon somnar in <3
 
10. Vad gör du om fem år?
 
Det vet man aldrig.
 
11. Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?
 
Kommer inte på det just nu men ska tänka på det och berätta det i ett annat inlägg, det lovar jag!
 
Haha, denna bild vart inte lyckad...
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!