Hoppträningen

Ja som sagt så var det hoppträning igår för Sofie. Gick sådär.
 
Vi var i ett väldigt litet ridhus, vilket naturligtvis gjorde det svårare. Blev mycket "omhoppningssvängar" i hörn osv. Haha, tur att jag och Doris övade lite på det i måndags...
 
Vi hoppade en linje med tre hinder på långsidan. Ett hinder på varsin diagonal och sist ett recke på andra långsidan. Hoppade lågt hela lektionen pga av det lilla ridhuset skulle jag tro. (Men det var väldigt ljust och fint!)
 
Sedan så hände det då en lite olycka... Efter linjen så var det väldigt tajt och halt underlag, (på kortsidan då) och jag tappade min ytterskänkel så vi red omkull. Doris la sig eller hamnade på mitt ben, fick som tur var loss det ganska snabbt. Hon låg ju kvar på marken ist för att resa sig upp (där kom träskallen fram...) . Aja, allt var bra med Doris. Däremot jag hade så freaking ont i nacken imorse. Men nu har det iaf lugnat sig, ont i ryggen och axlarna oxå, haha gnälliig.
 
Har verkligen lärt mig att inte tappa ytterskänkeln! :)
 
Bloggar mer senare, kram (kommer någon liten filmsnutt från träningen oxå)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!