MÅL - spökhoppet LC LB

LC: Vill rida felfritt och säkert. Vi klarat detta förut så det ska inte vara något problem.
Däremot så har jag ett par krav som jag skall tänka på,
 
- Inte ramla fram med överlivet, det gör att mina ben dras bakåt och uppåt.
- Rida henne hela tiden, öka på långa sträckor och samla innan hindret.
- Hålla en bra längd på tygeln, inget glappande.
 
LB: Här vill jag bara komma runt utan stopp, gör inget alls om hon river, bara vi kommer runt. Det ska vara en säker och bra runda.
Kraven på mig:
 
- Rida galoppen, öka och minska.
- Bra tygellängd.
- Sträcka på mig och stötta henne så gott det går!
 
Sofie berättade för mig vad jag skulle tänka lite extra på och att det inte gör något om hon river, bara hon försöker.
 
Postat av: Evelina
2012-11-02 / 17:49:56

Åh va snygg ponny.... "Dreggel"


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!