Min förebild

Många som velat veta om jag har någon förebild och svaret är.... ja det har jag.
 
För nån månad sedan började jag läsa en blogg. Fastnade inte alls i början. Men fortsatte ändå läsa den. För varje vecka började jag gilla den mer och mer. Tillslut, denna veckan e jag helt fast vid den. Läser den varje dag. Och nu, är det den enda blogg jag läser.
 
Hon har gjort ett så GRYMT bra jobb med sina hästar/ponnyer. Inga enkla hästar kan jag säga. Heta, studsiga, busiga och mäktiga..
 
 Hennes D-ponny och hon har haft en riktig resa. Det DOM gjort, det är värt nåt. Verkligen. Från stopp och fullt med rivningar på LB nivå till att vinna MSVA klasser. GRYMT.
De har vunnit MSVA klasser, vart med i SM och mer. Men så otroligt mycket jobb bakom de gjort.
 
Hon skriver inlägg som stämmer, hon skriver sina egna åsikter, hon är lite galen, hon älskar galna hästar & ponnyer, hon kör sitt race, hon rider på sitt sätt och i allt det, ser jag en likhet i oss, på något sätt..
 
Den här tjejen om nån borde hyllas. HATTEN AV för dig, du e grym.
 
Någon, som kan lista ut vem jag menar. Ska vara snäll och ge er en ledtråd...
 
1. Hon är runt 18-19 år
2. Hon är blond
3. hon e GRYM
 
Våra ponnyer e båda svarta...
 
 
Postat av: Julia
URL: http://chamilove.blogg.se 2012-11-11 / 10:20:10

Är det Isabella Nilsson med Becki?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!