Bästa hoppträningen på länge...

Denna hoppträningen satt verkligen allt, klart att det var vissa saker vi hade lite svårt för men känslan var super. Red som ni vet med sporrar och håller nu med Sofie om att det är snällare att ha det, man behöver då bara använda skänkeln som stöd om det behövs och inte sitta och sparka med skänklarna utan ist. Sporrar använder man ju för att stärka skänkeln och just det behöver jag, hon lyssnar annars inte för min skänkel.
 
Sprången idag kändes strålande, satt perfekt! Blir verkligen lycklig när det går bra. Fick mycket större möjligheter till att prestera bättre då det var ett stoort ridhus och inte våran pytte-bana...
 
Hoppade på slutet en bana på 1 m alltså LB. Och det gick toppen! Nu är det bara att tagga till spökhoppet!
 
Haha, vet inte om jag vill avslöja vad jag ska klä ut mig som på maskeraden faktiskt ... ;)
Godnatt, måste sova för att orka med dagen imorgon oxå!
 
Förresten, någon av er läsare som ska vara med på spökhoppet?
 
Gud, kommer verkligen ihåg hur lycklig jag var där. Min hjälte hade gått igenom besiktningen och skulle inom kort komma hem till mig, sprudlade av glädje ♥
Postat av: Julia
URL: http://chamilove.blogg.se 2012-10-26 / 07:18:26

Jag ska vara med:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!